Yorum Yaz

Yorumlar

123456
Yasemin Taşdemir 2019-09-01 00:08:56
Konser için Şile belediyesine çok teşekkür ederiz yıllardır istedigimiz bir konserdi nasip Ağva daymış.Ailecek 3 günlük bir tatil icin Ağva yı tercih etmistik yalnız bir rahatsızlık duyduk plajdaki şezlong fiyatları çok uçuk 1 takım 60 tl birde minderlerin pisliği cabası çalışanlar işlerine gelene istedikleri fiyata veriyorlar Ağva bu kadar tanıtıma karşı hiç gelişmemiş esnaf bir müdanasız bizde Akçakocaya yakın yerde yaşıyoruz sizde buyrun misafire nasıl değer verildiğini görün.Kaldığımız otelde çok pis 3 gün kaldık ne odada temizlik yapıldı ne lavabolardaki çöpler bile alınmadı.Lütfen arada vatandaş gibi gezerek denetim sağlayın.Bu konuyu dikkate almanız dileğiyle...
Kazım karakoyun2019-08-14 19:08:20
Yer ayırmak istiyorum telefon numaranız yok bulamadım
Derya yasar2019-08-09 22:18:35
Meyve derken adet yada miktar nedir
Atılay ERGE2019-08-08 01:14:13
Aylin kızıma bu güzel yazısı ve paylaşımı için çok çok teşekkür ediyorum. Allah benim yaşadıklarımın daha güzellerini sizlere yaşatsın inşallah. Sevgi ile kal Aylin AYYILDIZ kızım. İyi geceler.
Nur Genç 2019-08-07 19:52:40
Şile ancak bu kadar güzel anlatılırdı Atılay hocam nefesinize sağlık can kulağı ile dinledim 🤗 Bal gözlü nüzle size sağlıklı uzuuuunn ömürler dilerim. Allah Şile mizin ve sizleri korusun. Bu anlatım ve görüntüler arşivimde saklanıcak hocam. Mutlu sağlıklı nice yıllar günler dilerim. Muhterem hocam🙏🤗
2019-08-02 00:36:04
değişen bişey yok.
Sevgi şenol2019-07-31 22:10:52
Merhabalar,
Festivalden dolayı 3 gece
Uyku uyuyamadık. İnanılmaz
Derecede rahatsız olduk.Bu tür
Organizasyonları köyümüzde
İstemiyoruz.
2019-07-31 14:23:30
Ağva sahili bir de oraya baksınlar. Vatandaşa denize girecek yer kalmadı.
Şezlonk larda 3- 5 kişi var. Halk şezlong ların ara boşluklarında tıklım tıklım denize girmeye çalışıyor.
Sema ıçel 2019-07-31 14:12:48
Meraba nabi abi ben yakuplu köyündenim çok mutlu oldum çok güzel bir düşünmüşsün teşekkürler